Over
Al vanaf 2013 een breed inzetbare administratieve kracht
Geef mij maar chaos om te structureren, situaties die acuut vragen om een paar extra handen, dingen om te organiseren of uit te zoeken, niets is mij te gek.
En natuurlijk neem ik ook mijn eigen-wijze kijk op en ervaring als administratief medewerker mee.
​
Op administratief gebied heb ik ruime ervaring. In de periode vanaf 2013 heb ik bij veel bedrijven voldaan aan acute hulpvragen. Deze hulpvragen lagen voornamelijk op het vlak van management en administratieve ondersteuning. Veelal bij startende ondernemers of bedrijven die door de bomen het bos even niet meer zagen. Hier herstructureerde ik dan zelfstandig de administratie en management ondersteuning. Dit heb ik altijd met veel plezier gedaan.
​
Doordat ik in veel bedrijven heb geholpen, heb ik de vaardigheid ontwikkeld om te communiceren met mensen van verschillende disciplines en niveaus. Hierdoor spring ik makkelijk in waar nodig en weet ik wanneer afstemming vereist is.
Ook heb ik met veel verschillende software gewerkt, met name Exact (online), MS Office (o.a 365) en op dit moment is natuurlijk Teams erg populair.